fredag 17 december 2010

Reklam

Förutom att jag älskar böcker så älskar jag tidningar också, som ni redan vet. Nu lovar Tidningskungen mig några nummer av en tidning om jag gör lite reklam för dem. Så det gör jag gärna!!

Tidningskungen har över 10 000 svenska och utländska tidningar och är lätt att beställa både korta och långa prenumerationer från. Just nu kan man också beställa prenumerationer och ge bort i julklapp. Ända fram till Kalle Anka börjar kan man tydligen beställa en prenumeration att ge bort. Bra för er som är ute i sista minuten. En toppenbra julklapp till både stora och små;)!

2 kommentarer:

klok som en bok sa...

Det erbjudandet nappade jag på för ett år sedan eller så. Tyvärr var det ganska tråkiga tidningar att välja mellan, alltså inte hela deras sortiment. Hoppas du får någon du gillar!

Boklusen sa...

Jag valde tidningen Elle och jag tror nog att jag blir nöjd;)!