måndag 13 december 2010

Diamanter är för evigt


Så var det återigen dags för en lättsam chic-lit för mig. Snart är behovet mättat för den här gången;)! Nu har jag läst Diamanter är för evigt av Lauren Weisberger, som tidigare skrivit Djävulen bär Prada.

Diamanter är för evigt handlar om tre vänninor som ingår ett vad. Under det kommande året ska Emmy utöka antalet älskare rejält och Adriana ska försöka leta efter ett långt seriöst förhållande i stället för sina många korta. Leigh behöver inget vad, hon lever redan det perfekta livet. Som ni förstår händer det mycket under det närmaste året.

Boken var något underhållande, men inte särskilt. Inga personligheter att älska. Inga nya tankar, eller egentligen inget nytt alls...

Betyg: 2

2 kommentarer:

Lotta - hyllan sa...

Jag tror absolut att du skulle gilla Främlingen. Vi har ganska lika boksmak, och de böcker du satt femmor på i år har även jag gett femmor. Så ägna julhelgen till Främlingen! Finns i pocket! ;)

Boklusen sa...

Jag får göra en beställning då!!