måndag 27 december 2010

I min julklappssäck...

I min julklappssäck fanns inga böcker. Jag hade inte önskat mig några, för jag "fixar" dem så bra själv;)! Däremot fick jag detta:


Av min mor, som vet att jag gillar både tidningar och mat fick jag några nummer av tidningen Allt om mat.


Av min dotter fick jag ett nummer av tidningen Femina i julklapp. Den blev jag så förtjust i, så nu har jag beställt 12 nr till ett bra pris. Tidningen har det mesta och särskilt förtjust är jag i sidorna om böcker och mode.


När jag vid beställningen av Femina angav min e-mailadress så fick jag välja ett nummer gratis av någon tidning och då valde jag Chic.

Så nu har jag mycket trevligt att se fram emot i brevlådan i vår!

1 kommentar:

klok som en bok sa...

Femina har mycket bra att läsa och titta på. Min favorit av magasinen om man ska bortse från inredningstidningar:-)