onsdag 29 december 2010

Kommisarie Späck


Igår började vi se filmen Kommisarie Späck, men vi fick avsluta tittandet. Så dåligt var det!

Filmen är en parodi på svenska Beck-filmerna och är den första filmen i en planerad triologi. Jag hoppas verkligen inte att SF ger pengar till detta utan satsar på bättre filmer i stället. Är det någon av er som sett den? Vad tyckte ni i såfall? Kanske blir den bättre allteftersom, jag orkade inte se mer än en kort stund.
Komedifilm som inte ens är rolig :(.

3 kommentarer:

klok som en bok sa...

Synd att vi är så dåliga på att göra parodier i Sverige, det kan annars vara kul. Men jag har inte sett den, jag står inte ens ut med att se svenska komedier...

Boklusen sa...

Nej, se den inte!! Usch! Det är svårt att göra bra komedier.

boksnoken sa...

Ingen film som jag har tänkt se för jag är helt säker på att det inte är en film i min smak. Min man däremot skulle gärna vilja se den och han skulle förmodligen tycka att den är skitkul.