söndag 19 december 2010

Beautiful Blogger Award


Jag har fått denna Beautiful Blogger Award av Klok som en bok. Tack så mycket!!

Kopiera in awarden, länka till den du fått den av och ge den sen vidare till 7 andra bloggare och länka till dem + berätta 7 saker om dig själv – sprid lite glädje!

Jag härmar Klok som en bok rakt av och knycker hennes frågor i stället för att berätta sju saker om mig själv.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
En anpassning till vuxnas behov, önskemål och förutsättningar har varit en viktig utgångspunkt för den nya skollagen.

2. Vad var det senaste du såg på tv?
På spåret i fredags.

3. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvättmaskinen.

4. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igåreftermiddag var jag på Ica och handlade mat.

5. Vad har du på dig?
Mysbyxor, långärmad bomullströja och en tunika.

6. Vilken var den senaste film du såg?
Senaste Beck-filmen.

7. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Oh yes!!

Nu borde jag skicka vidare den här awarden till nya bloggare, men här är jag väldigt lat och ger den till alla som vill. De bokbloggar jag läser oftast är de som finns på listan här bredvid.

Inga kommentarer: