söndag 18 september 2011

Veckans jerka

Veckans bokbloggsjerka handlar om bokomslagen.

Du står och väljer mellan två böcker: den ena har ett fult omslag men ett till synes intressant innehåll, den andra har ett vansinnigt snyggt omslag men boken i sig intresserad dig inte nämnvärt. Vilken bok väljer du?

Jag väljer helt klart boken med det mest intressanta innehållet. Jag har så många böcker som jag vill läsa, så de som inte intresserar mig väljer jag bort direkt. Fast det bästa är ju om författaren förenar innehåll och design;)!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag väljer boken med det intressanta innehållet!

/Anita Dahlgren

ps Jag har ingen egen blogg och jag kommenterar nästan aldrig men jag uppskattar verkligen din blogg och jag får många bra tips!ds

Elin sa...

Jag håller med dig till 100%! :) Innehållet före omslaget

La Bibliotèque sa...

tack, det var snällt!

jag väljer som du - boken med intressant innehåll. :)

Boklusen sa...

Anita: Vad roligt att du skriver till mig! Tack!!

Monika sa...

Det är kul att de flesta av oss tycker likadant, men det blir ju inte mycket till diskussion :)

Ariel sa...

Då måste jag ju vara lite motvals och säga att jag förmodligen väljer den vackra boken, eftersom jag ofta misstror baksidestexter.