tisdag 20 september 2011

Lycklig...


Sedan ca en vecka tillbaka är jag lycklig ägare till en iPad 2. Ännu mer lycklig blev jag när jag lyckades låna en e-bok från biblioteket och ladda ner den. Lycklig blev jag också när jag upptäckte att det fanns ganska många böcker att låna i e-biblioteket och dessutom många nyutgivna som man ofta får stå länge i kö för att kunna låna annars. Lycklig blev jag också när jag upptäckte hur bra det gick att läsa i iPaden.

Tja, lycklig kan man bli på många olika sätt :).

6 kommentarer:

Erika sa...

Åh nu blev jag allt lite avis, är sugen på någon typ av läsplatta också. Då rekommenderar du alltså iPad?

Boklusen sa...

Jag har inte provat några andra, men denna tycker jag funkar bra hittills. Smidig och snabb.

...med näsan i en bok... sa...

Grattis!

Elin sa...

Hmm... har alltid v arit lite anti eböcker, men det kanske är värt att testa :)

Btw, om du är sugen på en bokbloggsträff i Stockholm så läs mer här: http://gummistovlar.blogg.se/2011/september/bokbloggstraff-910.html# :D

Boktokig Eva Boström sa...

men lyllos dig!!! Nu blir jag riktigt avundsjuk!!!

Lotta sa...

Åå vad roligt! Jag vill också ha en ipad!