lördag 3 september 2011

Bokenkät


Dags för en enkät igen och denna hittade jag I böckernas värld.
Senast köpta inbundna bok: Det är Denise Rudbergs nya bok, men den har inte kommit ännu. Kanske till veckan:)!

Senast köpta pocketbok: Niceville av Kathryn Stockett.

Favoritgenre: Romaner.

Ultimata längden på en bok: 400-500 sidor.

Favoritbokhandel: Gillar alla bokhandlar, men handlar mest på bokus pga priserna.

Favoritbibliotek: På Hammarö där jag bor finns ett väldigt bra bibliotek, men annars imponerade New York library på mig!!

Favoritplats att läsa (i hemmet): I fåtöljen.

Favoritplats att läsa (utanför hemmet): På ett tåg eller flyg, samt på badstranden.

Fem författare du alltid köper i inbundet format: Det varierar.

Bästa lässnackset: Choklad...

Bästa läsdrycken: Te eller cola light.

Bästa bakgrundsljudet vid läsning: Helst helt tyst.

När på dygnet läser du helst? Eftermiddag eller kväll.

Bästa kollektivtrafikläsningen: Jag kan inte läsa på väg till jobbet, men om jag skulle pendla längre skulle jag älska att läsa på tåget.

1 kommentar:

BeautifulPink sa...

Intressant och rolig läsning. Tack för länkningen! = ) Mycket roligt.