tisdag 6 september 2011

Höst


Tidningen Amelia Höst köpte jag för ett tag sedan och har faktiskt läst i den flera gånger. Oftast läser jag bara en tidning en gång, och då ordentligt.

I tidningen tipsar Bokhora om 10 böcker som lämpar sig utmärkt för bokklubbar att läsa, då det finns mycket att diskutera.
- Salome/Mara Lee
- Spådom/Magnus Dahlström
- Bluffen/Unni Drougge
- Alla lyckliga familjer liknar varandra/Claes de Faire
- Cirkeln/Strandberg, Bergmark Efengren
- Gracie/Veronika Malmgren
- En dåre fri/Beate Grimsrud
- Adonis/Jens Liljestrand
- Anna och Mats bor inte här längre/Helena von Zweigbergk
- Kärleken i Julia Anderssons liv/Åsa Moberg

Har ni läst någon? Vad tyckte ni i såfall? Någon ni vill rekommendera?

2 kommentarer:

BeautifulPink sa...

Jag har inte läst någon av dem men jag är sugen på att läsa "Anna och Mats bor inte här längre". Utefter det jag har läst om den så verkar den vara intressant.

Boklusen sa...

BeautifulPink: Ja, den är säkert intressant.