torsdag 13 januari 2011

SATC-2

I söndags innan den definitiva vardagen började så tog jag tillfället i akt att fly vardagen en smula genom att se Sex & the City 2. Jag håller sakta på att se mig igenom boxen och har sett den första filmen.

Film nummer två är lååång, två timmar och tjugo minuter. Nästan en timme för lång, runt 1,30 hade varit lagom så bitvis kändes den seg. Jag gjorde faktiskt som min syster och snabbspolade lite ibland för att det blev för segt. Glamouren och flärden är på topp, precis som tidigare avsnitt/film och det är ju trevligt. Men jag tror att det räcker nu. De behöver inte göra SATC-3, eller så får de tänka till ordentligt om den filmen ska bli bra.

2 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Jag har hört fler som inte tyckte att 2:an var så bra. Själv har jag inte sett den.

Kul att höra att även hos er är båda som läser högt! :) Vilken bok läser ni högt just nu för sonen?

Boklusen sa...

Till Boktokig: Just nu läser vi en Sunebok! Han är inne i en Sune-period!