söndag 2 januari 2011

Ojdå...

Oj, ibland går tiden alldeles för snabbt. Jag fick nyss ett sms från mitt bibliotek att jag ska lämna tillbaka några böcker i morgon. Jag försökte först att förlänga lånetiden då jag inte hunnit titta i dem, men det gick inte. Så nu har jag snabbkikat i dem och blev väl inte så jätteimponerad. Jag vill att det ska vara bild till varje recept i en kak/kok-bok och det var dåligt med det i dessa böcker.


Påtår - Fika som räcker till många av Anna Braw (red). Många recept som säkert är mycket goda!


Mitt eget café av Mia Öhrn. Mycket gott finns i boken!


Fisk och Skaldjur av Fredrik Eriksson. Recepten är ur Bonniers kokbok, vilket är lite synd. Jag trodde att det var "nya" recept när jag lånade boken.

Nytt år, nya ambitioner! Jag har precis provat att göra hemgjord müsli som rostas i ugnen. Det ska bli spännande att prova till frukosten i morgon!

Inga kommentarer: