söndag 13 september 2015

Punkter på en söndag...

  • Som många andra bokbloggare älskar jag te. Kanske för att det är så mysigt att sitta i fåtöljen/soffan med en kopp te och läsa en bok. Just nu är det earl grey med mycket bergamott som jag dricker allra mest. Och så kom nyheten ut häromdagen om Blossas årgångsglögg. Med earl grey. Kommer absolut att köpa den. Sååå fin flaska också!! Gilla, gilla...
  • I helgen har det blivit en hel del läst för mig. Tisdagsklubben, Vintersystrar och så Ebbas modebok och lite annat. Ibland bara händer det! Plus att jag faktiskt hunnit med mycket annat också. En riktigt bra helg med andra ord!
  •   Funderar på om jag ska skaffa Netflix. Jag skulle vilja hitta någon bra serie att längta till. Tips någon??
  • Till middag idag blir det lasagne. Ska försöka mig på en lite mer lättsam variant efter tips av kollega. Håller tummarna för att det blir gott!
 Ha en fin söndag!

2 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Åh det finns många bra serier på Netflix. Grimm, New Girl, Glee, Barnmorskan i East End och Rita är några av dem jag fastnat för.

Boklusen sa...

Tack för tips! Det blir nog ett abonnemang i höst!