tisdag 13 december 2011

Vilket paket!!


Ett tjockt välfyllt paket kom med posten idag från min okända bokbytesvän. Åh, vilket paket! Fyllt med toppensaker! Min bokbytesvän har verkligen lagt ner sig och vet vad jag uppskattar.

I paketet fanns:
- "Flickan under jorden" av Elly Griffiths
- "Konsten att vara otrogen på facebook" av Gunilla Bergensten
- Tidningen Hälsa
- Cupcakesformar
- Servetter
- Ett juligt bokmärke
- En påse gott te
- Massor av choklad
- Ett vackert vänligt kort

Vilket paket! Böckerna har jag inte läst och de verkar vara perfekta för mig. Jag är säker på att jag kommer att tycka om dem båda två. Tidningen känns jättespännande att läsa. Jag har inte läst ett enda nummer av den tidningen, men hört gott om den. Övriga saker är också "wow". Verkligen ett fantastiskt paket!

TACK snälla du!! Jag har ingen aning om vem du är, så jag får fundera lite till.

6 kommentarer:

Elina sa...

Oj, nu fick jag nästan lite ångest. Går det ner såå mkt i de gröna påsarna..?! ;P Host, host. (;

Lingonhjärta sa...

Oj vilken härlig påse!! Snacka om att ha knökat i saker :)

Fru E sa...

Åh vad roligt att du blev så glad! Jag får väl hålla mig lite hemlig ett tag till. ;-)

Anonym sa...

Åh så dum jag är! Förlåt! Råkade ju skriva under med mitt vanliga bloggnamn, av bara farten! Blunda!! ;-)

Boklusen sa...

Fru E: Det gjorde ingenting! Det är bara roligt att få veta vem det var som skickat detta fantastiska paket!! Återigen supertack!!

Boktokig sa...

Vilket härligt paket du fick!