lördag 3 december 2011

Ekonomiskt oförsvarsbart

Igår gjorde jag något (för att vara mig) ovanligt. Jag var på akademibokhandeln och köpte böcker. Jag föll för sloganen Köp fyra betala för tre. Vilket visade sig när jag skulle betala ändå var betydligt dyrare än att handla på bokus. Vilken miss!

Jag köpte två böcker till min hemliga bokvän och två till mig själv. Till mig själv blev det:
- Där regnbågen slutar / Cecelia Ahern
- Stockholm rosé / Sophia Wolf Lösnitz

Jag var sugen på något lättsamt underhållande och tänkte att det kanske var det??!

4 kommentarer:

Vargnatt sa...

Cecilia Aherns böcker, de jag läst, får mig alltid att gråta en skvätt åtminstone en gång under läsningen av dem :).Har inte läst Där regnbågen slutar dock men den låter intressant efter en liten koll på adlibris :)

Monika sa...

Minst en gång om året går jag på den där "Köp fyra betala för tre" och det är på semestern, men det hör till :)

Boktokig Eva Boström sa...

De är både och.

Boktokig Eva Boström sa...

De är både och.