onsdag 28 december 2011

Bokus pockettopp år 2011

De här böckerna har legat på bokus pockettopp i år. De med kursiverade titlar har jag läst.

1. Det blod som spillts / Åsa Larsson
2. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann / Jonas Jonasson
3. I grunden utan skuld / Viveca Sten
4. Pansarhjärta / Jo Nesboe
5. Förbjuden frukt / Sarah Eddison Allen
6. Blodläge / Johan Theorin
7. Sarahs nyckel / Tatiana De Rosnay
8. Döden skall du tåla / Karin Fossum
9. Vårlik / Mons Kallentoft
10. Tusenskönor / Kristina Ohlsson
11. Den farliga leken / Mari Jungstedt
12. Mamma, pappa, barn / Carin Gerhardsen
13. Den farliga leken / Mari Jungstedt
14.En sannolik historia / Karin Alvtegen
15. En dag / David Nicholls
16. Huvudjägarna / Jo Nesboe
17. Samlade dikter 1954-1996 / Tomas Tranströmer

Jag fortsätter att skriva om pocketlistan även nästa år. Jag tycker att det är roligt at kika på vilka böcker som säljer bäst. Sedan läser jag de jag vill av dem!!!

Inga kommentarer: