lördag 9 oktober 2010

Kärleksmums 101 söta favoriter


Emma Hamberg och Anette Rosvall har gett ut en bok som heter Kärleksmums 101 söta favoriter. När det gäller mat och sötsaker är Emma Hamberg som bäst, tycker jag. Kanske för att jag också gillar mat och sötsaker?? Hur som helst, på baksidan av boken står det bl.a. "101 sköna genvägar till underbart kurvig kropp och tvärlycklig själ". De har döpt boken till Kärleksmums just för att kärlek och mums är viktigast i världen.

Boken innehåller som ni förstår mycket gott. Det jag ska börja med att göra ur den här boken (så snart jag får plats i frysen) är just kärleksmums, Tant Gun-Britts kärleksmums. Kärt barn har många namn sägs det och jag brukar kalla dessa chokladrutor för snoddas. Jag tycker att de här kärleksmumsen ser mycket godare ut än de jag brukar göra.

Inga kommentarer: