fredag 15 oktober 2010

Italiensk fastfood


Paolo Robertos senaste kokbok Italiensk fastfood, är en inspirerande kokbok med massor av recept som är både goda och går snabbt att tillaga. Salami, mozzarella, ostar, olivolja, pasta och swish så har man en god pastarätt. Allt som behövs enligt Paolo Roberto är goda råvaror och det är nog sant.

Paolo skriver: Om du inte har cirka 15 minuter om dagen för att laga riktig mat är min fråga, du får ursäkta uttrycket, hur fan prioriterar du i ditt liv?

Summan av kardemumman, är att det här är en inspirerande kokbok med många recept som verkar väldigt goda. Snabbt och enkelt.

1 kommentar:

Boktokig Eva Boström sa...

Javisst finns det snabb mat som är jättegod. Jag kan varmt rekommendera Kikärtsgrytan på Coop.se. Mmmm!!! Snabb mat är prio 1 är hemma, så denna bok ska jag ta och önska i julklapp!

Yourlife nummer 2 lever än så länge upp till förväntningarna. Jag hann inte läsa lika mycket som jag trodde igår, så jag fortsätter ikväll!