söndag 4 juni 2017

Punkter på en söndag...

  • Söndag igen och dags för "Punkter på en söndag". En liten reflektion från helgen som gått ur ett "läs-perspektiv". Här har vädret varit sådär så det har gynnat både städning och läsning. Har fixat en massa surdegar som legat och pyrt tex att rengöra ugnen och putsa lite fönster. Skönt när det är gjort!
  • Har läst ut några nya böcker. Mina tankar om dem kommer senare i veckan. Så mysigt att vara igång med läsningen igen!
  • TV då? Ja, vad är det? Finns ju inget att se numera på tv. Varken på "vanlig" tv eller på Netflix tycker jag. Snälla ge mig tips om ni har! Jag har tre osedda program av "Fest hos Bindefeldt" och de ska jag beta av här framöver för de tycker jag är så mysiga. Annars nada. 
  • I dag lyssnade jag på en för mig ny podd när jag var ute och gick. Träna för hjärnan med Johan och Rickard. Det avsnitt jag lyssnade på var en intervju med Agneta Sjödin om hennes tankar kring hälsa. Faktiskt intressant! Jag ska nog bevaka podden och se om det kommer ut fler intressanta avsnitt. 
Ha en fortsatt skön söndag!

1 kommentar:

Villa Frejas bokblogg sa...

Perfekt väder för städ och läsning. Teve däremot ser jag nästan aldrig på.