söndag 7 oktober 2012

Topplistan

Eldvittnet av Lars Kepler ligger kvar på bokus pocketlistas första plats även denna vecka. Det är den tredje delen om Joona Linna som är kriminalkommissarie vid Rikskriminalpolisen. Jag har läst del 1 och del 2, men inte denna. Vad tycker ni som läst boken om den?

På den inbundna listan ligger EL James bok Femtio nyanser av honom kvar på första plats. På andra plats ligger del två i triologin Femtio nyanser av mörker. Den har inte kommit ut ännu, men förhandsbokningarna är såpass många att den ligger på andra plats ändå. Vilken försäljningssuccé!

1 kommentar:

bloggbohemen sa...

Jag är ju inte ens intresserad av att läsa del ett i den där Fifty Shades-trilogin, och jag har väldigt svårt att tänka mig att det är särskilt intressant att läsa om dessa BDSM-scener i tre böcker ... Men, jag kan ju ha fel! :)