söndag 29 december 2019

Tioårs-kalas!

Bildresultat för tårta

Jag insåg för några timmar sedan att min blogg, Boklusens Bokblogg firar 10 år precis idag! Tio år. En evighet på ett sätt. Flera gånger har jag tänkt ge upp bloggandet, men har ändå fortsatt. Just nu finner jag mest glädje och utbyte på instagram, men bloggen tjänar som en ypperlig dagbok över mitt läsande så jag fortsätter skriva även här.

Så från mig till er alla - en virtuell tårtbit! Varsågod! Får se om det blir tio år till :)!

4 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Grattis! Jag firade också 10 år i år med bokbloggen - hurra för att vi håller igång (om än väldigt sporadiskt hos mig...)

Robert W sa...

Grattis bloggen! Min fyllde tio ifjol. Tänk vad åren går!

Kajsa sa...

Grattis! Jag kom just tillbaka efter ett långt uppehåll. Bloggen är svår att släppa för mig, den hör på något sätt ihop med läsandet. Får hoppas på 10 år till!

Fanny sa...

Storslaget, grattis! :)