måndag 30 december 2019

Jultrubbel i Snowdonia

 Jultrubbel i Snowdonia: fjärde advent (ljudbok)

Efter att ha läst lite om Jultrubbel i Snowdonia på instagram började jag lyssna på boken av Lilly Emme som är uppdelad i fyra delar. En del för varje söndag i advent. Varje del släpptes under rätt adventsvecka på Storytel.

Efter att ha lyssnat på första delen var jag tveksam. Tre olika personer som jag hade svårt att hålla koll på, som jag förstod skulle mötas i Snowdonia framöver. Röriga liv hade de också. Men jag tänkte att jag tar en del till och det var ju tur, för sedan blev det bara bättre och bättre. När jag lyssnat klart på den fjärde delen så hade jag gärna tagit en femte.

Tre olika personer med olika svårigheter möts i den lilla orten Snowdonia  (region i Wales som verkar mycket vacker) och på något sätt så blir de vänner och ett stöd för varandra i deras svårigheter.

Inga kommentarer: