tisdag 20 januari 2015

Isabellas hemligheter

Som jag skrivit tidigare har jag blivit nyfiken på Isabella Löwengrip och nästa bok att läsa av henne blev Isabellas hemligheter.  När Isabella skriver denna bok så är hon några år äldre och fler erfarenheter rikare. Nu delar hon med sig av sina erfarenheter kring första lägenheten, dejting av killar, att finna sig själv och hur man når sina drömmars mål.

Egoboost riktar sig till gymnasietjejer och denna till den unga kvinnan som precis flyttat hemifrån. Isabella vill vara den bussiga kompisen som delar med sig av goda råd utan att verka förmer eller komma med pekpinnar.

Själv är jag 25 år för gammal för den här boken, vilket gör att jag skumläser en del, men vissa partier läser jag med intresse. Det ska bli roligt att följa Blondinbella framöver! Det känns som att hon kan gå hur långt som helst med sitt driv.

Inga kommentarer: