fredag 19 september 2014

Mitt perfekta liv

Mitt perfekta liv skriven av Magdalena Graaf är en slags bekännelsebok om att inte ens kändisars liv är perfekta utan det finns både det ena och det andra som är jobbigt och besvärligt i deras liv också. Allt är liksom inte en dans på rosor.

Magdalena är väldigt personlig, på gränsen till privat, får jag nog säga och det är hon nog för att hon vill bjuda på sig själv och sina egna tillkortakommanden. För min del blir det lite för mycket. Visst vissa delar kan vara underhållande, men det mesta inte.

Boken är väldigt lättläst. Stor text, mycket bilder, lite text på varje sida och korta kapitel. Känns sådär tycker jag. Oseriöst på något sätt. Nej, detta var inte min kopp te.

2 kommentarer:

klok som en bok sa...

Hihi, blir lite nyfiken faktiskt:)

Boklusen sa...

Du får läsa så får jag höra om dina tankar sen!! Vore kul!