måndag 1 juli 2013

I hennes skor


 
 
Jag har läst någonstans (minns ej var) att Jennifer Weiners böcker var så bra, att jag vid nästa biblioteksbesök lånade I hennes skor. Jag läste några sidor och gav upp. Jag vet, jag gav inte boken ett ärligt försök, men det kändes inte som min typ av favoritbok när jag läste. Har ni läst den? Vad tyckte ni? Ska jag göra ett nytt försök? Det finns så mycket annat jag vill läsa just nu, så jag lade inte ner mycket tid på denna när den inte band mig direkt. 

4 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Se filmen istället. Den tyckte jag var riktigt bra.

Anonym sa...

Jag har inte läst boken men precis som Johanna tyckte jag att filmen var bra.

Nina sa...

Har inte heller läst boken, men filmen är helt okej.

Boklusen sa...

Jag får nog se filmen någon gång framöver i stället då. Nu är boken tillbakalämnad till bibloteket.