tisdag 9 juli 2013

Sommarpratare

Vilka sommarpratare har ni lyssnat på ännu så länge? Vilka rekommenderar ni?

Jag har inte hunnit så långt. Jag har hört Jonas Gardell (ganska bra), Kristian Gidlund (MYCKET bra) och Sarah Dawn Finer (ganska bra). Ser fram emot att lyssna på fler! Det är ju så smidigt nu då man kan lyssna på podversioner precis när som helst, förut var det helt omöjligt att sitta och lyssna mellan 13-14.30 varje dag. Nu lyssnar jag ofta medan jag tar en promenad eller lättare joggingrunda.

8 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Jag sparar sommarpraten till semestern som börjar om två veckor så jag återkommer då med vilka mina favoriter är.

Cissi sa...

Jag har lyssnat på de flesta som varit i juni (men i efterhand streamat så jag även fått musiken).
Jonas Gardell var bra som vanligt. Man vet vad man får.
Maja Ivarssons program gillade jag mycket!
Liv Strömquist fick jag avbryta efter en stund eftersom jag inte stod ut.
Lasse Kronér var ganska bra. Musiken var kanske inte helt i min smak :-).
Katarina Gospic var ok men inte mer än så. Det lät som hon läste innantill lite för mycket.
Peter Wolodarski var intressant att lyssna på.
Sarah Dawn Finer gillade jag också.
Carolina Gynning som jag alltid haft svårt för har börjat växa i mina ögon.
Kristian Gidlund var mycket bra som du skrev.

Carro sa...

Jag har lyssnat till ganska många och håller med ovanstående kommentar på många förutom Liv Strömquist som jag tyckte var Mycket bra! Mer feminism åt folket! :)

Millas Hälsoblogg sa...

Jag har lyssnat på Gardell, Carolina Gynning, Maja...
De var bra alla som jag lyssnat på hitintills:)

Boklusen sa...

Tack, blir spännande att höra!

Boklusen sa...

Kanske ska satsa på Maja Ivarsson och Carolina Gynning då!

Boklusen sa...

Där ser man så olika man kan tycka!

Boklusen sa...

Ska nog lyssna på Maja och Gynning här framöver när jag får tid!