onsdag 3 juli 2013

2013 - Första halvåret

Dessa böcker har jag läst under 2013:s första halvår:

Norrtullsligan / Elin Wägner
Den krympande hustrun / Andrew Kaufman
Femtio nyanser av frihet / E L James
En kvinnas hjärta / Agneta Sjödin
Mörka strömmar /Arnaldur Indridason
Cocktails för tre / Sophie Kinsella
Och så levde de lyckliga / Lucy Dillon
Bricken på Svartvik / Vibeke Olsson
Sågspån och eld / Vibeke Olsson
Torka aldrig tårar utan handskar. Del 2 Sjukdomen / Jonas Gardell
Björnbärssommar / RaeAnne Thayne
På det fjärde ska det ske / Kajsa Ingmarsson
Hannahs lista / Debbie Macomber
I skuggan av min bror / Uwe Timm
Kärleken är starkare än döden/ Malin Sävstam
En man som heter Ove / Fredrik Backman
Vyssan lull / Carin Gerhardsen
Fjärilseffekten / Karin Alvtegen
Little Bee / Chris Cleave
Anhörig / Katerina Janouch
Nyckeln till lycka / Nora Roberts
Fjärran stränder / Kristin Hannah
Välkommen ut på andra sidan / AnnaMaria Jansson
Kockskola för ensamma hjärtan / Marita Conlon-McKenna
Davidsstjärnor / Kristina Ohlsson
De skandalösa / Simona Ahrnstedt
Utvandrarna / Vilhelm Moberg
I farans riktning / Viveca Sten
Bokklubben vid livets slut / Will Schwalle
Du och jag och vi / Pia Hagmar
En orolig grav / Elly Griffiths

Totalt 31 böcker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu blev jag ju nyfiken på vad jag själv har hunnit med och till min förvåning var det 51 böcker, det trodde jag inte

Boklusen sa...

51 är ju jättemycket! Imponerad!