söndag 22 april 2012

Poppis värre

Även denna vecka ligger Suzanne Collins etta på bokus topplista för pocketböcker med boken Fatta eld. Hungerspelstriologin är poppis värre! Ärligt talat, jag är inte sugen att läsa de böckerna nu, även om alla andra bara älskar dem...

På topp 10 är det bara deckare just nu. Jag är inne i en period då jag bara vill läsa romaner, så jag passar för deckare nu.

På den inbundna listan och listan för e-böcker ligger Åsa Larsson kvar med Till offer åt Molok på första plats.

4 kommentarer:

Sanna sa...

Jag har provat läsa första boken i hungerspelen, men det var innan filmen. Men ska prova dom en gång till faktiskt :)

Boklusen sa...

Sanna: Tyckte du inte om den när du läste den?

boksnoken sa...

Har precis beställt Hungerspelen (alla tre böckerna i en) till vår 12-åring, få se om jag läser den sen..

Boklusen sa...

Isåfall får jag läsa vad du tycker:)!