måndag 9 april 2012

Enkät till er!!

Återigen nyfiken på er läsare. Ni är ganska många och några av er gör er till känna då och då, men jag skulle vilja veta mer om er. Lägligt nog fann jag den här enkäten! Vore kul om så många som möjligt svarar! Ska ta bort de där fåniga orden så går det lättare:).

1.) Bloggar du, och i så fall var?
2.) Hur länge har du läst min blogg?
3.) Hur hittade du hit?
4.) Om du fick önska – vad skulle du då vilja läsa mer om i den här bloggen?
5.) Vad tycker du är det bästa med den här bloggen?
6.) Din favoritblogg / ELLER: tipsa mig om en bra blogg?
7.) Din favoritbok?
8.) Din bästa tv/data-serie?
9.) Vad lyssnar du på för musik?
10.) Vad ska du äta till middag ikväll (eller vad har du ätit)?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Trevlig blogg du har! Här kan jag fastna och läsa länge! :)
Jag är delägare i en liten bokhandel och har precis börjat blogga själv. Jag skulle bli jätteglad om du ville kika på min blogg, och kanske ge lite konstruktiv kritik!
Ha en trevlig kväll! / Lise-Lotte
www.stromstadsbokhandel.blogg.se

Anonym sa...

Hej!
Trevlig blogg du har! Här kan jag fastna och läsa länge! :)
Jag är delägare i en liten bokhandel och har precis börjat blogga själv. Jag skulle bli jätteglad om du ville kika på min blogg, och kanske ge lite konstruktiv kritik!
Ha en trevlig kväll! / Lise-Lotte
www.stromstadsbokhandel.blogg.se

Anonym sa...

...och jag ber om ursäkt för att min dator tydligen fick hicka eller nåt...! :/
/ Lise-Lotte

Anonym sa...

1. Nej jag har ingen blogg
2. Ett par år kanske
3. Jag minns faktiskt inte.
4. Tycker du har en trevlig blogg med bra blandning men kanske lite mer familj. Vardag.
5. Att jag kan gå in och få tips då jag ska låna böcker. Bra med betygen.
6. Matplatsen
7. Hungerspelen
8. Revenge just nu
9. Åh jag är allätere - det varierar
10. Jag vet faktiskt inte, usch jobbigt med mat.

Nilmas Bokhylla sa...

Ja, det får man ju svara på :D

1.) http://nilmasbokhylla.wordpress.com
2.) Jag har inte bokbloggat så länge så någon vecka kanske.
3.) Det kommer jag tyvärr inte ihåg.
4.) Jag tycker den är bra som den är.
5.) Att det finns mycket av allt :)
6.) -
7.) För tillfället Niceville
8.) Följer enbart Desperate Housewives så får säga den.
9.) Mestadels rock men även pop, r'n'b och ja, blandar friskt.
10.) Det får bli köttbullar och makaroner idag.

Jenny sa...

Hej!

Den här enkäten såg kul ut!

1. Ja, på http://jenny.jennytranslation.com/
2. Vet inte, i några månader.
3. Via BokbloggsNytt på Twitter.
4. Vet inte...
5. Den är intressant.
6. Gillar Boktycke, Nellons bokblogg, Tonårsboken och Bokugglan bland annat.
7. Vet inte. Gillar Harry Potter.
8. Förhäxad, Alias och Vänner.
9. Lite olika, mest rock.
10. Plockar nog med mig något efter träningen eller värmer någon matlåda från frysen.

Boklusen sa...

Tack ni som svarade på enkäten! Roligt att läsa!

Millas Hälsoblogg sa...

jag har en blogg http://millashalsoblogg.blogspot.com
jag har läst din blogg ca 1 år

Det bästa med din blogg är att få lite info om böcker som man kanske inte tittat åt annars.

Min favorit bok: Stieg Larsson böckerna

I dag åt jag linssoppa

Liz sa...

Hej, va kul med en enkät! Här kommer mina svar:

1) Ja, på http://bokliz.blogspot.se/
2) Jag hittade till dig ganska nyligen
3) Via någon kommentar tror jag
4) Recensioner är alltid intressant att läsa
5) Den är tydlig och rak, rolig att läsa :)
6) Det här är en bra blogg: http://bokenartankensbarn.blogspot.se/
7) Främlingen av Diana Gabaldon
8) Vampire Diaries
9) Väldigt blandat. Paloma Faith, Kina Grannis och Lana Del Ray är favoriter just nu.
10) En god sallad :)

Boklusen sa...

Tack för fler svar! Kul!