måndag 14 november 2011

Finn din energikod

Behöver ni lite energi? Ja, vem behöver inte det så här i höstmörkret? Sanna Ehdin ger i boken Finn din energikod - få ett rikt, lyckligt och självläkande liv många förslag och exempel på hur man kan öka sin energi i vardagen. Att äta rätt, göra saker och tänka rätt är några av de saker som Sanna förespråkar.

Boken är intressant och gav mig flera nya tankeidéer. Nu har jag läst igenom hela boken, något kapitel då och då, men det är en bok som jag kommer att gå tillbaka i och läsa mer i vid olika tillfällen.

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag gilar Sanna Ehdin , har läst
"12 veckor till ett självläkande liv" och "Sluta kämpa börja leva". Den här ska jag kolla in, tack för tipset.

Boktokig Eva Boström sa...

Ja, energi är något som jag gärna skulle ha mer av! Får nog ta och läsa boken!!