söndag 20 november 2011

Bokustoppen vecka 46

Tomas Tranströmer ligger kvar på pockettoppens förstaplats även denna vecka. Har ni börjat läst den ännu? Jag har laddat ner den på iPaden, men har inte kommit längre än så. Dikter är inte min favorit riktigt.

Inte heller har det skett några ändringar på den inbundna listan. Kerstin Ekman ligger kvar med Grand final i skojarbranschen på första plats.

På e-bokstoppen ligger David Lagerkrantz bok om Zlatan, Jag är Zlatan: Zlatans egen berättelse på första plats. Den är jag faktiskt lite sugen att ladda ner och läsa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är nyfiken på Tranströmer och Kerstin Ekmans Grand final i skojarbranschen, den verkar enbart få fin kritik. Ser att även Gustavs grabb är kvar på listan, den är jag också sugen på. Pappa fick den i fars dag-present så jag får väl helt enkelt vänta..:-)