söndag 23 september 2018

Punkter på en söndag...

Bildresultat för daimsnittar

Nu var det evigheter sedan jag skrev "Punkter på en söndag", men nu är det dags igen. Som ni ser på bilden har jag bakat daimsnittar i helgen. Sååå gott! Receptet är från Jennys matblogg. Även bilden har jag lånat därifrån. Det går så snabbt att baka och är perfekta att äta lite småfrysta, så man kan ta fram medan teet kokar:). 

  • I helgen har jag läst ut två böcker. Olycksbarnet och Ett frågetecken är ett halvt hjärta. Mina tankar om dem kommer till veckan. 
  • Jag har även börjat lyssna på en ny ljudbok, Återträffen av Camilla och Viveca Sten. En kort ljudbok, men ibland kan jag tycka att det är så skönt. Särskilt om det råkar bli få tillfällen att lyssna just då. 
  • TV då? Inte mycket denna helg faktiskt. Vi såg "Idol" i fredags, då det var första fredagsfinalen. Det är väl ingen favorit, men helt okej att ha på i bakgrunden samtidigt som man pratar, surfar och läser lite. 

Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer: