söndag 15 mars 2015

Punkter på en söndag...

  • Åh, vilket underbart vårväder vi haft denna helg i mitten på mars! Man kan knappt tro att det är sant. Enligt min mening så är det nu och fram till och med augusti som är den bästa tiden på året. 
  • Jag har läst Toscana tur och retur i helgen. Mina tankar om den kommer senare. Nu har jag två biblioteksböcker med kort lånetid på tur, så det är bara att hugga in på en av dem innan tiden går för fort. Det är nackdelen med bibliotekslån.
  • I fredags köpte jag Amelia Vår. Den har jag inte hunnit titta i, men jag gillar de där temanumren som Amelia har. 
  • I övrigt förbereder jag för bokbytet. Jag hoppas att allt kommer att fungera bra!
Ha en fortsatt skön söndag!

1 kommentar:

Linnea sa...

Härligt med vårväder! Det är det här med! :) Men tyvärr får man väl räkna med lite bakslag.. Igår kom det snö..