söndag 14 december 2014

Punkter på en söndag...

  • Ojojoj, så fort helgerna passerar. Snart är även denna slut. Hinner ni med det ni ska? Inte jag... Har många saker kvar som jag tänkt göra den här helgen, men inte blivit av. Fast det kommer ju fler dagar innan jul...
  • Läsa står inte så högt i prioritet just nu tyvärr. Jag har kollat lite i två böcker som jag lånat på biblioteket och de vill ha tillbaka nu. Tankar om dem kommer till veckan. 
  • Mattidningar däremot plöjer jag. Tittar och funderar över julmaten. Men det slutar nog med att allt blir ganska som vanligt ändå. Fast inspiration får jag. 
  • Jag är sugen att se lite julfilmer. "Love actually" har jag inte sett på evigheter, så den är det nog läge att se om. "The Holiday" är ju sååå bra, så jag kanske borde se den igen också. Hm. 
 Ha en skön söndag och glöm inte att ta det lite lugnt emellanåt!


4 kommentarer:

Linnea sa...

The Holiday har jag inte sett. Bra filmtips! :) Jag älskar verkligen julfilmer.. :)

Geta sa...

Brukar sällan se filmer flera gånger men just Love actually och The holiday är mina favoritjulfilmer. Kan se dem varje år.

Boklusen sa...

Åh lycko dig att ha den kvar! Hoppas att du gillar den!

Boklusen sa...

Jag ser heller aldrig om filmer, fast The holiday är ett undantag. Men Love actually ska jag se för andra gången den här veckan.