måndag 20 december 2021

Jidhoffs jul

 Jidhoffs jul (ljudbok)

Nu har jag för andra året i rad lyssnat på Denise Rudbergs Jidhoffs jul. Den finns tillgänglig att lyssna på under juletid för att sedan försvinna till nästa jul. Inför den här julen var det några mindre tillägg och justeringar i texten, men jag kom inte ihåg den gamla så exakt så jag kan säga vad. 

Som alltid är det så härligt att få försvinna i Marianne Jidhoffs värld. Även om hon nu som i det här fallet är väldigt förkyld. Men det är juligt, mysigt och goa relationer, precis som vanligt. Och så finns Ejes choklad med på ett hörn. Till Ejes tog jag mig i höstas och vilken fantastiskt god choklad de har. Jag vill nog sticka ut hakan och säga att de gör Sveriges godaste praliner. 

Hur som helst en urmysig, kort julroman och jag kommer att lyssna på den nästa jul igen!!

Inga kommentarer: