lördag 25 december 2021

God fortsättning!

 Stack Of Books Ornament | Old World Christmas™

 God fortsättning så här på juldagskvällen! Hoppas att ni haft en fin jul och att det varit sådär lagom av det mesta och att ni hunnit läsa lite grann i allafall!

Själv hann jag inte läsa så mycket igår, men idag bestämde jag mig för att ligga i soffan en stund på eftermiddagen och läsa Helene Holmströms Eld, snö och stjärnor. Jag är inte klar med den, men längtar till nästa lässtund och gillar den mycket. Efter den har jag en julbok kvar som jag bestämt mig för att läsa och därefter går jag nog in på "vanlig" litteratur igen. Jag har läst riktigt många julböcker i år så jag börjar längta efter lite annan läsning även om det är en riktig favoritgenre. 

I övrigt tycker jag att det brukar bli väldigt mycket tv så här under jul- och mellandagarna. Jag och dottern har precis börjat se Emily in Paris på Netflix och den verkar lovande. Lite lagom underhållande och Paris-miljöerna är ju alltid fantastiska. 

Tidigare idag när jag plockade med lite diverse här hemma så lyssnade jag på Säker stil-podden. Alltid underhållande och trevlig! I det senaste avsnittet ringde de upp tre personer, så det blev lite annorlunda och extra kul. 

Ja, det var lite om kulturen på olika sätt här hemma just nu. Hur ser det ut hos dig?

Inga kommentarer: