söndag 5 mars 2017

Punkter på en söndag...

  • Nu är jag hemma igen efter en vecka i fjällvärlden. Underbart med ledig tid tillsammans med familjen, sovmorgnar, skidåkning och umgänge. Men nu är det strax vardag igen och det funkar bra det med. 
  • Läst har jag gjort mycket mindre än vad jag trodde. Inte så mycket lästid på dagarna och på kvällarna var jag så trött. Jag har dock läst Hennes nya namn av Elena Ferrante. Mina tankar om den kommer om några dagar. 
  • När jag åkte bil lyssnade jag på lite poddar. Dels min favorit Säker stil-podden  och ett avsnitt av Maratonpodden där Petra Månsson intervjuade läkaren Anders Hansen om motionens påverkan på vår hjärna. Riktigt intressant!
  • Nej, idag blir det inte många punkter. Jag måste fixa vidare med att packa upp kläder och tvätta. 
Ha en fin söndagskväll!

Inga kommentarer: