måndag 3 november 2014

Nyårskyssen

Nu har Nora Roberts kommit ut med sin tredje bok i BoonsBorotriologin, Nyårskyssen. Hope är föreståndare på värdshuset i BoonsBoro som bröderna Montgomery byggt tillsammans med sin mamma. Hope irriterar sig ofta på den ene sonen Ryder och de stöter på varandra då och då. Hennes två närmaste väninnor är tillsammans med de två andra bröderna och det planeras bröllop för fullt. 

Ja, egentligen vill jag inte skriva mer. Jag tycker själv att det kan bli trist att läsa för mycket om innehållet i böcker som jag vill läsa. Men som i många av Nora Roberts böcker så handlar det om kärlek och vänskap och så även i denna bok. Om man har läst och gillat de två första delarna i serien, Värdshuset och Pojkvännen så är det självklar att läsa även denna. Lika bra som de tidigare om inte bättre!

2 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Jag tyckte tvärtom, jag blev less mitt i boken och tyckte inte alls att den var lika bra som de två första.

Boklusen sa...

Så olika det kan vara! Tråkigt för dig!