måndag 31 oktober 2011

Systrarna Eisenmans mingelmat


Nu har de gjort det igen, Lisa och Monica Eisenman! De har släppt ännu en matbibel och den här gången handlar det om mingelmat. Tyvärr bjuds det sällan på mingelmat i det här hemmet, men om jag någon gång ska ha mingel ska jag absolut använda denna bok, Systrarna Eisenmans mingelmat.

Det är mingelmat från en mängd olika länder. Det är crostinis, kanapeér, pizzor, plättar, röror, ja, you name it. Jag blev hur hungrig som helst när jag tittade igenom boken. Man får även tips på drinkar och desserter om man behöver det.

Kan inte annat än att säga, ska ni ha mingel i vinter, köp den här boken! Jag längtar redan till nästa bok av systrarna Eisenman!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät spännande. Har de gjort många böcker?

Boklusen sa...

Tre kakböcker, en soppbok och någon fler också. Kakböckerna kan jag verkligen rekommendera, särskilt den första "Två systrars söta".