söndag 30 oktober 2011

Bokustoppen vecka 43

Jag har inget revolutionerande att komma med idag heller. En dag av David Nicholls ligger kvar på förstaplatsen på bokus pockettopp. Har någon av er sett filmen ännu? Vad tyckte ni i såfall?

Förstaplatsen på den inbundna listan intas idag av Kerstin Ekman, med hennes nya bok Grand final i skojarbranschen. Det är en författare jag inte läst något av, men vet att jag borde och jag vill göra det också. Men det är så mycket annat som lockar hela tiden...

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag har sett filmen och tyckte att den var en mysig feelgoodare. Inte lika bra som boken med helt klart OK. Läser just nu Grand Final och hitills är den bra.

Ylva sa...

Läst boken, sett filmen, gillade båda. Men ville ha ännu mer tidsmarkörer med musik och kläder.

BokParadiset sa...

sv: Ja jag började också kolla efter massa böcker med henne men upptäckte också att det bara finns den på svenskan. Kanske dags att ta tag i sitt engelska läsande? :)

klok som en bok sa...

Tänker också att jag ska läsa Kerstin Ekman någon dag...