fredag 22 oktober 2010

Utmaning

Här är en liten utmaning som jag hittade hos Tekla maräng.

4 TV-program som jag ser:
Idol
Våra vänners liv
Go'kväll på fredagar
Nyhetsprogram


4 saker jag gjort idag:
Hängt ut frön och talgbollar till fåglarna
Städat
Joggat
Läst dagens svd


4 saker som jag längtar efter:
Resor
Lästid
Ledig tid med familjen
Våren (jag vet att det är för tidigt, men ändå...)


4 saker på önskelistan:
Lästid i soffan framför brasan
Att allt sug efter onyttigheter försvinner
Resor och upplevelser
Mer tid och inspiration till motion


4 saker som jag avskyr:
Skrapa is på bilrutor
Sy
Vara hantlangare vid snickeriarbeten
Att frysa

2 kommentarer:

enligt O sa...

Is på bilrutor är definitivt en sak att avsky, kan nog ställa upp på de andra tre också. Och vår, vår vill jag alltid ha!

My Myself and I sa...

Ja, fy för is .... måste absolut städa garaget idag så jag slipper skrapa!