tisdag 15 juni 2010

Läsenkät

Vilka är de fem författarna som ni har flest böcker av i era bokhyllor?

1. Rosamunde Pilcher
2. Camilla Läckberg
3. Penny Vincenzi
4. Debbie Macomber
5. Karin Wahlberg


Det här säger inte så mycket om min läsning egentligen, förutom de två första författarna.


Köper ni eller lånar ni mest?
Jag lånar mer än vad jag köper. Men det blir en hel del pocketbeställningar på bokus.


Sparar ni alla böcker ni köper?
Jag ger bort en del.


Inbundet eller pocket helst?
Jag gillar både ock, men pocket är lättast på resa och i sängen.


Vilken bok har du läst flest gånger i ditt liv? (Om du nu läser om böcker.)
Jag läser sällan om skönlitteratur. Det kommer så mycket nytt hela tiden, plus att jag inte hunnit läsa alla äldre böcker jag vill läsa heller.

Inga kommentarer: