söndag 20 maj 2018

Punkter på en söndag...


  • Vilket väder vi haft denna vecka! Tyvärr har jag inte kunnat njuta av det fullt ut pga förkylning. Inte alls orkat vara ute i solen på kvällarna efter jobbet utan mer legat i soffan och snörvlat. Så trist!
  • Helgens tv då? Jo, mest behållning har jag nog haft av den tid jag ägnade åt Meghans och Harrys bröllop igår. Så fint! Och så fint det verkar vara i Windsor! Jag blev så sugen på en Englandsresa och vill gärna besöka Windsor. 
  • Igårkväll började jag läsa Jenny Colgans nya Sommar på den lilla ön i havet. Den verkar lovande! Förhoppningsvis ska jag hinna läsa lite i den även idag. Kanske att jag orkar sitta i solen en stund i eftermiddag och läsa?
  • Lyssnar gör jag fortfarande på A.J Finns Kvinnan i fönstret. Den är spännande, men av någon outgrundlig anledning så får jag inte till lyssnartiden och sedan "blir jag tvungen" att lyssna på några poddar då och då också. Men, men fortsättning följer...
  • Tidigare i veckan läste jag Viveca Stens nya I fel sällskap. Mina tankar om den kommer här på bloggen till veckan. 

Ha en riktigt go' fortsättning på söndagen!

1 kommentar:

bloggbohemen sa...

Jag lyssnar på samma bok som du, men somnar alldeles för snabbt så lyssningen tar oväntat lång tid trots att jag gillar boken. Såg också prinsbröllopet och visst var det fint!