söndag 7 september 2014

Punkter på en söndag...


  • Just nu har jag en äppelkaka i ugnen och den kommer att smaka smaskens ikväll när de två sista familjemedlemmarna kommit hem. Äppelkakor på egna äpplen är ju såå gott! Det är liksom både mer lukt och smak från dem än från köpeäpplen från Argentina. Bilden är stulen från Tasteline och mitt recept kommer från Matmagasinet.
  •  Vilken helg och vilket väder! Det är bara att njuta för när jag kikar i mina väderappar så ser det inte alls lika njutbart ut nu under veckan som kommer. Jag har nyss kommit hem från en långpromenad och det är ju helt underbart i den här sommarvärmen. 
  • I helgen har jag läst Pamela Anderssons bok Jag ska inte dö i dag. Mina tankar om den kommer inom kort. 
  •  Veckan som kommer rymmer många roliga saker. Härligt! Åh, visst är det mysigt med söndagar också, även om min favoritdag är fredag. 
Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: