söndag 16 juni 2019

Jag är här

 Jag är här (ljudbok)
Jag är här är en gripande roman av Clélie Avit som är omöjlig att släppa när man väl börjat lyssna och förstår handlingen. Elsa har efter en fallolycka hamnat i koma och ligger på sjukhus. Både läkarna och hennes anhöriga har börjat tappa hoppet om att Elsa ska vakna och vet inte heller att Elsa hör allt de säger, men kan inte ge några tecken på något sätt.

En dag kommer Thibault in på hennes rum av misstag. Det stökar omkring i Elsas tankar och väcker intresse. På något sätt fångar Elsa Thibaults intresse också för han kommer tillbaka.

En bok jag inte vill ha oläst och som jag önskar en del 2 på, fast jag antar att det aldrig kommer att ske. Jag är här ger tankar om liv, sjukdom, död och kärlek så klart. Rekommenderar den gärna till er alla.

Inga kommentarer: