söndag 29 oktober 2017

Punkter på en söndag...

Det känns väldigt länge sen, men nu är det dags för lite punkter på en söndag igen.

  • Ser ni bilden? Skumtomtar. En favorit så här års. Jag har redan bunkrat på mig några påsar att ta till vid särskilda tillfällen. Såå gott!
  • Överhuvudtaget börjar jag bli lite pepp på julen. Längtar till de första saffransbullarna! Har laddat upp med tidningen Amelia jul, som jag dock inte tittat i ännu. I min readly-app börjar det dyka upp julnummer av diverse tidningar. Love it!
  • Sedan har vi jullitteraturen. Ahhh, längt! Någon vecka till sedan är det dags för mig att börja frossa. 
  • Så vad läser jag i helgen? Ledsen, men det är tyvärr inte mycket. Mest tidningar i Readly-appen har det blivit hittills. Jag har en hel del böcker som väntar, men det har varit fullt upp så jag har inte kunna börja med någon ny ännu. Kanske blir det Lucinda Rileys "De sju systrarna", tyckte så mycket om hennes föregående så jag har höga förväntningar på denna. 
 Ha en riktigt go' söndag!


Inga kommentarer: