söndag 18 december 2016

Punkter på en söndag...


  •  Vilken tur jag hade som vann Mindfulness for losers av Christoffer Holst hos Villa Freja! Jätteglad för det. Den har nu hamnat i min "att-läsa-hög" och kommer nog att läsas snart. Bara jag får tid...
  • Tid för att läsa i lugn och ro är något jag har ont om just nu. Så är det nog för de flesta av oss. Många saker att fixa med så här före jul, både julklappar och förberedelser för mat och julgodis. Trevliga bestyr även om det blir lite mycket ibland. 
  • Det jag läser just nu är Snöfall, mirakel och frusna hjärtan av Clarie Sandy. Men det går sååå långsamt för mig! Alldeles för långsamt. Hinner liksom tappa bort mig mellan läsningarna och det gillas inte. Kanske borde jag bara lägga bort boken fram till juldagarna nu, då jag förhoppningsvis kan få lite tid. 
  • Och nej, jag ser heller inga serier, bara lite slötittning på diverse olika program på tv. Har fem avsnitt kvar på The Crown. De ser jag fram emot att njuta av under julledigheten. 
Ha en riktigt skön fortsättning på fjärde advent!

Inga kommentarer: