lördag 31 december 2016

Gott Nytt År!


Så här på årets sista dag blickar jag alltid tillbaka och ser framåt. När det gäller min läsning ska jag göra ett separat inlägg om min läsning under 2016 och det blir även en Topp 2016-lista. Precis som jag brukar göra.

Men hur tänker jag inför 2017 då? Ja, det är frågan. Jag älskar ju att läsa och vill fortsätta att läsa mycket samtidigt som jag känner att jag vill läsa det jag "vill" och inte bli påverkad från olika håll vilket är lätt att man blir. Jag blir ju liksom så sugen att läsa allt även om det också innebär att jag väljer bort något annat. Virrigt, men ni kanske förstår vad jag menar. Jag ska nog försöka bli bättre på att gå min egen lilla stig.

Önskar er ett riktigt 
Gott Nytt År!
Boklusen

2 kommentarer:

FREEDOMtravel sa...

Jag älskar att läsa, men när jag har för mycket att göra (som nu) blir det inte av tyvärr. Önskar Gott Nytt år!

Villa Frejas bokblogg sa...

Visst blir man påverkad, på gott och ont.