torsdag 16 juni 2016

Vad säljer bäst just nu?

Evigheter sedan jag kollade in topplistorna på bokus, men nu var jag nyfiken och kikade in. Här har ni de böcker som säljer bäst enligt pockettoppen just nu:

1. Det lilla bageriet på strandpromenaden av Jenny Colgan. Har läst och gillade jättemycket. Kan verkligen rekommenderas...
 2. Det är något som inte stämmer av Martina Haag. Också läst och gillade skarpt. Läs, läs...
 3. Arvet efter dig av Jojo Moyes. Har inte läst, men ska göra det. Gillade den första boken av henne. 

Och vad säljer bäst på den inbunda boktoppen? Jo...
1. Min fantastiska väninna av Elena Ferrente. Läst och gillat!
2. Skugghäxan av Katerina Janouch. Har ej läst. Detta är den nionde delen och jag läste ett par, tre stycken till en början. 
3. Silverapostlarna av Jan Mårtensson. Jag har aldrig läst något av honom, men det borde jag verkligen göra. Vilken tycker ni jag ska välja?

 

Inga kommentarer: