söndag 15 maj 2016

Punkter på en söndag...

  • Så var snart även denna helg över. Tiden går ruskigt snabbt! Jag skulle vilja stanna upp tiden nu i maj månad. Nu har halva maj passerat. Även om jag gör allt för att njuta av allt det vackra i  naturen och ev. sol så går tiden ändå alltför snabbt. 
  • Igår blev det Eurovision på kvällen hemma hos oss. Jag klappar händerna åt Måns och Petra som gjorde det till en fin kväll för Sverige att bjuda världen på, även om jag inte tycker att rätt låt vann. 
  • I helgen har jag läst Lyckostarnas klubb av Elisabeth Andersson på lediga stunder. Mina tankar om den kommer senare i veckan. 
  • Njuter gör jag också av Living with Lexington. En sida då och en sida då. Jag ska verkligen inte hasta igenom den boken. 

Ha en fortsatt fin söndag!
Boklusen 

Inga kommentarer: