söndag 1 maj 2016

Punkter på en söndag...

  • Så var det första maj. Helt underbart då jag älskar våren och sommaren! Nu håller jag bara tummarna för att värmen ska komma också, för det har varit sparsmakat hittills i vår. 
  • Nu har jag läst ut Min fantastiska väninna. Mina tankar om den kommer senare i veckan. Har även börjat läsa Familjen jag hade av Bill Clegg. Får nog lägga på ett kol på den läsningen om jag ska hinna läsa ut den innan lånetiden går ut. Det värsta med att låna på bibliotek...
  • Slukar trädgårds- och inredningstidningar just nu. Så härliga bilder och fin inspiration! Själv har jag varit ute och fixat lite i rabatter i dag och det är så fint ute just nu. 
  • Har ni sett att Kristina Lindhe kommit ut med en ny bok? Living with Lexington. Den ska jag absolut införskaffa. Jag älskar New England-stilen. Säkert en bok att bläddra i om och om igen. 
 

Ha en fortsatt skön söndag!

Inga kommentarer: